Loewe
- HITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиDealLoewe 001 Eau de CologneОдеколонАкціяSale! Знижка 20%. Ціни на сайті вказані з урахуванням знижки1★★★★★2287 ₴2859 ₴КупитиNEWКупитиLoewe
Loewe – один з найстаріших домів моди у світі. Його історія розпочалась 1846 року в Мадриді. Кілька ремісників об'єдналися та відкрили майстерню з виготовлення виробів зі шкіри. Результати їхньої роботи були досить скромними. У 1872 році німецький ремісник Енріке Лоеве Россберг, який переїхав із сім'єю до Іспанії, купив цю майстерню та заснував бренд Loewe. Через кілька років кількість клієнтів значно збільшилася.
У 1905-му бренд стає офіційним постачальником іспанського королівського двору. Королева Вікторія Євгенія Баттенберзька часто бувала в магазині Loewe. Згодом постійними клієнтами цього модного дому стали Ернест Гемінґвей, Софі Лорен, Ріта Гейворт, Марлен Дітріх. Тривалий час в асортимент марки входять тільки вироби зі шкіри. Пропонована продукція добре продається й заслужила чимало позитивних відгуків експертів і споживачів. Але постійна зміна модних трендів і динамічний розвиток ринку висувають нові вимоги до асортименту пропонованої продукції.
Оновлення каталогу Loewe і зміна власника
У 1965 році бренд випускає свою першу колекцію одягу. У 1972 році модний дім представляє свій перший жіночий аромат. Потім у каталозі з'являється чоловіча композиція, яка і зараз входить до парфумерної лінійки цієї марки. Аромати стають невід'ємною частиною колекції модного дому, але бренд не прагне вразити своїх шанувальників їхньою кількістю. Випуску кожної нової композиції передує копітка робота.
Концерн LVMH придбав бренд Loewe 1996 року. Новий власник істотно збільшив експорт продукції та значно підвищив впізнаваність марки. До каталогу увійшли лінійки молодіжного одягу. З 2014 року регулярно випускаються сезонні колекції спеціально для чоловіків, до яких входять костюми, верхній одяг, трикотажні вироби, сумки.
Культові пропозиції та цікаві факти
- Творча співпраця. Стирати кордони між модою та мистецтвом – це філософія марки Лоеве. Бренд співпрацює з відомою анімаційною студією Studio Ghibli, а оригінальна колекція літніх аксесуарів розроблена спільно з художником Джоном Алленом.
- Шкіряні сумки. Ця продукція є візитівкою бренду. Найвідоміші моделі – Амазона, Фламенко, Головоломка.
- Авторська парфумерія. З 2013 року, щоб підтримувати іспанський колорит у пропонованих ароматах, марка співпрацює з парфумером Нурією Круеллес. Її фірмовий стиль – іскристість, чистота, чуттєвість і емоційність.
Парфумерний ребрендинг
У 2019-му компанія внесла кардинальні зміни в оформлення флаконів. Запахи, цінова політика, стиль пропонованих композицій не змінилися, а ось форма пакування стала іншою.
Команда дизайнерів надихнулась творчістю німецького фотографа й скульптора Карла Блоссфельдта (1862-1935). Він працював з камерою власного винаходу, що дає змогу досягати 30-кратного збільшення. Карл шукав найкращий спосіб передати красу квітів та інших рослин. За такого значного збільшення елементи рослин набувають дивовижних, несподіваних, абстрактних форм.
Ще одне джерело натхнення – чорно-білі роботи фотографа-документаліста Арно Рафаеля Мінккінена. Зображення оголеної натури на тлі природи чітко передає певний стан та емоції – цілеспрямованість, внутрішню силу та гармонію, смуток, любов.
Парфуми Loewe співзвучні природі, як і роботи цих знаменитих фотохудожників. В рамках ребрендингу була проведена досить смілива рекламна компанія, в якій показана краса оголеного тіла, бурхливого моря й дивовижних квітів.
Замовляйте продукцію марки Loewe з доставленням по Києву та Україні на сайті інтернет-магазину MAKEUP.
Перейти